Selasa, 22 Mac 2011

si dia meratapi pemergian ku?

 Mowning readers..hehe.pagi kan neh? (mgkn hnya untuk Malaysia,cina,korea,myammar...jepun).hehe  trus kepada topik utama...pernah x korang rase sebak,sedih,emo,paling kurang pun rase terkilan ke.. bila mahu tinggal kan sesuatu tempat? eleh.....ngaku je lah,xkan xde kot~ hehe.hati keras cam2 na mesti ada taman jgak kn..ade je kt celah2 semak tu..hehe. Aku pernah,eceh...mngaku la plak =.=" . hahahaha

 Ini cerita 2 tahun yg lepas.....tyme tuh baru je abes blaja kt AAJ (ambang asuhan jepun). aku ade lebih kurang 3minggu cuti sblm fly ke sini. Yela,3 minggu tu lame mane la sngt kan? sekejap je...tyme tuh la nak jumpe kawan,tyme tuh la nak jumpe sedare,tyme tuh la nak berjimba kali terakhir bersama adek,tyme tuh la nak beli barang2,tyme tuh la segalanya....pendek kate 3 minggu tuh sekejap je.aktiviti feveret ak pun x dpt dijalankan =.="...ape tu? mancing..hehe.

 Aku cuti2 klau xde hal..mmg x kluar mane2 la..duk je rmh tuh.Maa Abah pun x kasik anak teruna nih kluar sngt =.=" . "bahaye jalan sibuk nih"  "kang kekgi xdan sampai jepun" . kata2 itu mmg membantutkan trus hasrat aku nk berjimba vroom vroom .ouh tuhan~ xpe2...sabau~

 Pada suatu hari,burung2 berkicauan,ada yg bekerja....ada yang bergembira..si dia dtg.aku kesian  tgok ....haih, ko nih x makan ke?kotor plak tuh.. mule2 die duk brani2 kt bhgian laman rumah aku je...lame2 lepas tuh..aku ajak la die masuk...kasik mkn skit..minum..perghh...siap dpt mkn ayam lagi..ceit~..bertuah ko jmpe aku.boleh men kejar kejar sama sama..tido je x bersama.Ouh tuhan~Tapi hubungan kami x direstui sangat oleh Maa. =.=" apekah? kotor katenye..ye la......kaki x basuh naik rmh org..adess..die mmg x prnh basuh pun..sebab die mmg x reti nak basuh. So selepas itu..aku hanya berjumpa dgn dia di laman.kasik mknn pun kt laman tuh aje..

 Haih,nak buat cam mane....kan? hehe...dia slalu ada bersama...sehingga la mlm terakhir aku di rumah atau lebih spesifik lagi,malam sblm aku bertolak ke KLIA . flight ak tgh hari esoknye,tapi kene pergi awal,takut jln jem di pagi hari..So malam itu,die dtg dgn lenggang lenggoknye..peewitt..cantek plak ko malam nih...ceewah!!  tapi  dgn wajah sedihnye . . . .  hurm..pada mulenye,ak x rase pape sngt pun..cume yela,sedih2 nak tggl femily tuh bese la kan? nak berjalan jauh nih...bkn Kuantan-KL...jepang bhai....tapi bila si dia dtg kt ak...pusing2...buat2 suara bising . aku x taw die marah ak nak tggl kn die atau die sedih..pastuh adegan yang ak xlupe sampai skrg ialah..tyme tuh ak duk atas kerusi,tetiba die mai duk depan ak...tenung.....sambil buat bunyi manja (nyempat tuh)..pastuh letak tgn atas lutut aku...dlm hati......"die nih x pernah2 mcm nih...ngan org len pun die x pernah buat cam neh =.="  "...tetiba ak plak jadi serba slh. "jap je....nak gi blaja nih" aku ckp kt die...haih, x snggp ak nak tenung mata tu lama2...=.=" . Pastuh aku trus bertolak ke KLIA dgn hati yg agak pilu sikit..adess. Ape? ingt lepas nih ak akan kol die? msg die? no way man....no way =.=" .....no way...

 Then,lps 6 bln aje ak kt jepun,aku blik sat cuti raye..hehe.Tyme tuh tercari cari gak la...mana la si dia nih. Xde =.="......memang xde...ouh tuhan~.......

  si dia...........itu adalah seekor kucing yg dtg dr planet mana entah..tetiba dgn muka x malunye dtg ke rumah ak.hehe..tragis betul kisah ak neh..Semoga anda selamat,dan sihat walafiat wahai kucing.

2 ulasan:

fyy mokhtar berkata...

ooohh damn. rase nak tampo. aku ingat peset tadi!! cissssssssssssss

aiex sepet berkata...

tampo kucing itu...har har har

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...