Khamis, 30 September 2010

nk bwat pe neh??

HARI NI BUKAN SENIN PUN
alahai.....rase sangatlah tidak seronak untuk ke kelas setelah sekian lama bercuti....
rse sendi2 tulang nih macam tgh keras lagi T_ T
mau je tdo telengtang sepanjang hari...ngehe
al-maklumlah...cni da nk sejuk-

letih perjalanan dari kuantan--->KL--->bangkok---->fukuoka--->ube masih terasa,hu~

first tyme di bangkok la weyh!!

airportnye besar,cantek,mantap la jugak tapi x seberape nk sistematik~
sangat meletihkan sebab kene jalan jauh T_T
da la wifi free untuk 15 min je...tu pun kene mintak ape ntah dkt dieorg pnye kaunter
kedekut!! tahik idum masim!!
maka secara lojiknya x dptla ak mengkontek orang2 tersayang..
naseb baek ade hnset CSL (bley touch screen ok~) bley jge sms..ngehe



jeng jeng jeng~
ini saja sarapan pagi untuk hari ini....
dlm peti lamsum xde pape sbb x g beli brg lg...
so trpakse la mengaplikasikan brg2 yg ade~ huh

SEDAPNYE~ SEDAPNYE~

sekian~

aiex



Rabu, 22 September 2010

ape yang ak buat tyme cuti sebulan nih??

video
ini hasil kerja setelah sebulan bertungkus lumus mencari window movie maker~ wakaka

BERBALIK PADA TOPIK ASAL..
cuti sebulan neh xde la gi mane2 sngt pun...
duk rumah je....lipat2 kain...basuh baju....basuh pinggan...masak.....bagi makan kucim 3 ekor neh....x pasal2 ak neh mcm anak dare la plak ha3
ak bkn anak dare la...anak teruna...anak SULUNG...
so...terpaksa lah~
hahahaha

 balik2 je dari jepun....mashaAllah!!!!
ade 3 makhluk asin baru sampai kat rumah ak!!!
ouh tidak!! 
mengapa??? 
ouh tuhan~
mereka adalah kucim2 comel lotte~
huahaha
cilakak...
ade 3 ekor...
sekor tuh name die puteh
sekor lagi plak name white anaklelaki puteh
sekor lagi name die black anakperempuan puteh

yg ni puteh
manje x? manje x?

yg nih plak white
badan besar dan sangat lah pemalas


yg nih plak black

dia neh pompuan tomboy...ganas...dan menakutkan..


3 ekor makhluk asin ini sedikit sebanyak menceriakan hidupku di kampong cherating neh
hahaha

to be continued~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...