Rabu, 20 Oktober 2010

episod ku sentiasa disini menunggu mu


diriku dirimu dipisah lautan biru,
bisa membuat ku hilang arah,
sedang sibuk aku berlayar,
ku dengari suara manjamu,
disini disana,
ku terbayang  wajahmu,
mampukah aku begini lagi?
untuk hari esok lagi?

malam...
aku jadi gusar,
duniaku berputar putar,
siaran radio terganggu,
tak mampu untuk menumpu
mataku pedih,..
tapi aku tetap mahu,
tetap mahu menunggumu walaupun sebentar,
melihat warna kuning bulat di ruangan itu,
buat ku bahagia,
aku suka untuk mula
tapi tidak suka untuk berhenti
kerana ku bimbang 
hari esok tiada lagi
mampukah aku?

mata terlelap,
aku hilang sebentar,
kemana.....dimana...aku tak tahu
matlamat ku hanya satu
untuk bersua dengan mu
tapi sayangnya sayang,
aku tak mampu untuk itu

tapi aku pasti, 
hanya satu yang ku pasti
jika kamu jodohku,
aku jualah jodoh mu,
Tuhan..
kabulkanlah doa ku,
aku mahukan dia,
si dia

dan kamu,
ku mahu kamu tahu,
seribu tahun lagi pun

ku sentiasa disini menunggu mu



sepet
(apsal ak jiwang sngt neh)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...